| < Październik 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

case

czwartek, 11 marca 2010
Całkiem zgrabny pomysł Polonii Warszawa – po rejestracji w serwisie ksppolonia.pl i podaniu danych kontaktowych mamy szanse, że zadzwoni do nas któryś z zawodników z zaproszeniem na mecz.

Fajne, choć to lekka modyfikacja genialnego pomysłu Sportingu Lizbona. Z pewnością to dobry sposób na podtrzymywanie relacji z kibicami.


15:33, stanislaw_pogorzelski , case
Link Dodaj komentarz »
środa, 03 lutego 2010
Walentynki w Warszawie dla fanów Legii będą wyjątkowo ciężkie.

21:49, stanislaw_pogorzelski , case
Link Komentarze (1) »
czwartek, 12 lutego 2009
Rozbawiony linkiem tak bez szerszego komentarza wrzucam.

Bo czy w całej Polsce się znajdzie 6,5 mln kibiców klubowej piłki ?





15:23, stanislaw_pogorzelski , case
Link Komentarze (3) »
środa, 16 kwietnia 2008
Koncern samochodowy, a w zasadzie marka Audi ogłosiła, że jej twarzą w Polsce będzie Adam Małysz. Sportowiec rozpoznawalny, z niepodważalnymi sukcesami w dyscyplinie która na kilka lat podbiła serca większości Polaków. I tyle.

Jeśli połączymy z jednej strony markę z ambicjami pozycjonowana jako marka luksusowa, a z drugiej gwiazdy - nie gwiazdy, to następuje wyraźny komunikacyjnych zgrzyt.
Czy Adam Małysz, części swojego sukcesu nie zawdzięcza swojej „niemedialności"? To taki „swój" człowiek - fryzura, i gustowne sweterki, polski wąsik i nieporadne wypowiedzi. Czy to „swojskość" to cechy jakie komunikować chce Audi? A to wszystko w chwili lawinowego spadku zainteresowania skokami i samym sportowcem ?

Według przedstawicieli Audi, Małysz nie będzie wykorzystywany w działaniach reklamowych (które dają możliwość grania twarzą czy setek powtórek), ale głównie w działaniach public relations. Na mój rozum, będzie się zatem miał gdzieś pojawić ? coś powiedzieć ? napisać ?

Prawdopodobieństwo sukcesu: 2%.


12:53, stanislaw_pogorzelski , case
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 10 kwietnia 2008

Rośnie w siłę nasza gospodarka. Eksporterzy mimo psującego szyki mocnego złotego, są prawdziwymi tygrysami – zawojowali europejskie i światowe rynki najróżniejszym dobrem – od żywności po autobusy. Czy jesteśmy również w stanie wyeksportować w świat dyscyplinę sportową ?

Podnoszą się głowy zapewne z zaciekawieniem: a cóż to niby miałoby być ? Skoki narciarskie, to mimo wszystko nie nasza domena (tym bardziej, że wraz z końcem kariery Adama Małysza, zainteresowanie umrze śmiercią naturalną), więc co ?

Ano, jest dyscyplina, w które gaże zawodników sięgają kilku milionów złotych za sezon, w lidze występuje absolutna czołówka światowa, a na zwody przychodzi po 10-15 tysięcy widzów…

Żużel. Ciekawostka pod względem marketingowym – poza wielkimi miastami, do niedawna poza telewizją, a jednak trwa i świeci triumfy. Czy następnym krokiem, może być eksport tej ciekawostki ?

22:04, stanislaw_pogorzelski , case
Link Komentarze (1) »
poniedziałek, 07 kwietnia 2008

Allianz, który na polskim rynku inwestuje w sport od niedawna, jako jedyny z wielkich podkreślił jasno, że nie zamierza się w chwili obecnej wycofać ze sponsorowania piłki nożnej, mimo szalejącej afery korupcyjnej. Co więcej, budowa nowego stadionu dla Ruchu Chorzów ma być jedną z większych inwestycji w polskim sporcie (pomijając stadiony „eurowe”).

Zastanawiać może w kontekście innych deklaracji (Orange) i decyzji (Kolporter), kto ma rację: gracz przetrzymujący bessę (Allianz) czy wyprzedający (Kolporter) przy najniższym z możliwych kursów. Teoria biznesu mówi „trzymać”, praktyka mówi „trzymać” (nie ma chętnych na pakiet kontrolny Korony), skąd więc stańczykowska decyzja tak doświadczonego menadżer jak Klicki ? Symboliczny gest człowieka, którego na to stać ?

22:08, stanislaw_pogorzelski , case
Link Dodaj komentarz »